Zajęcia grupowe Body

Zajęcia grupowe dla ciała.

Specjalnie przygotowany program, dzięki któremu osiągnięcie zamierzonych
efektów następuje szybko oraz trwale. Jeśli zależy Ci na efektywnym
wykorzystaniu czasu to jest to program dla Ciebie!


 

Prowadząca zajęcia:

 

Joanna Jakubik Hajdukiewicz, socjolog, instruktor jogi, absolwentka Studium Psychologicznej Pracy z Grupami, Organizacjami i Społecznościami oraz Podyplomowych Studiów na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie ,,Joga i Relaksacja''.

Autorka książek:

,, Joga dla dzieci'', ,,Joga dla całej rodziny'', ,,Joga dla kobiet w ciąży'', ,,Twórcze działania dla dzieci z wykorzystaniem terapii tańcem, jogi i kreatywnego pisania'' oraz ,, Joga przeciwbólowa. Ćwiczenia jako profilaktyka i terapia chorób zawodowych''( w oczekiwaniu na publikację.

 

Joga przeciwbólowa

Czyli zajęcia pracy z ciałem prowadzone przez autorkę książki ,,Joga przeciwbólowa. Ćwiczenia jako profilaktyka i terapia chorób zawodowych'' ( za 2-3 miesiące ukaże się ta pozycja w księgarniach).

 

Dla kogo ? 

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które doświadczają dolegliwości układu ruchu na przykład:

  • bólu kręgosłupa ,

  • bólu głowy,

  • różnorodnych napięć w ciele np. okolicy ramion, barków,

  • mają trudności z zasypianiem,

  • lub czują się chronicznie zmęczone.

Przebieg zajęć:

 Kilka pierwszych minut zajęć poświęcone będzie na rozmowę prowadzącego z uczestnikami na temat tego, jakich dolegliwości doświadczają najczęściej. Na podstawie tego, w dalszej części spotkania proponowane będą ćwiczenia, które mają wzmocnić lub rozciągnąć określone obszary w ciele. Wskazane też będą ustawienia regeneracyjne , które będą miały na celu odciążenie miejsc w ciele najbardziej napiętych, zmęczonych.

Zasady respektowane na zajęciach:

 Zajęcia prowadzone w małych grupach pozwolą na indywidualny kontakt uczestnika z prowadzącym, aby jak najlepiej dostosować ćwiczenia do potrzeb i możliwości każdej osoby.

Nauka szanowania własnych potrzeb i możliwości psychofizycznych pozwoli na dobre poczucie się we własnym ciele, ze zgodą na jego możliwości i ograniczenia ,bez porównywania się z innymi.

 

 

Wojciech Żołnowski

Trener personalny REP's oraz instruktor rekreacji ruchowej w specjalności sporty siłowe. Sport towarzyszy mi od najmłodszych lat, jest to moja pasja która chce się dzielić i zarażać innych. Od kilku lat trenuje sporty uderzane tj. Boks i Kick-boxing oraz nieustannie rozwija się w zakresie treningu funkcjonalnego. Jego celem jako trenera jest propagowanie i promowanie zdrowego stylu życia oraz mobilizowanie swoich podopiecznych do wysiłku jak również pomaganie im w osiągnięciu swoich założeń treningowych. 

Wojtek prowadzi w Równoważni zajęcia o nazwie: Grupowy trening funkcjonalny. 

Aktualnie prowadzony jest nabór do grupy treningowej dla meżczyzn.

Bartek Majtas

Bartek Majtas

Uzyskał dyplomy trenera tenisa II stopnia oraz trenera przygotowania kondycyjnego na poznańskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Stypendysta programu Erasmus – Faculdade de Motricidade Humana w Lizbonie. Absolwent Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu na warszawskiej SGH. Doświadczony wychowawca kolonijny. Instruktor narciarstwa. Przygotowany do współpracy z każdą grupą wiekową. Zawsze dba o dokładne wykonywanie nawet najprostrzego zadania ruchowego, zarażając aktywnością fizyczną każdego uczestnika swoich zajęć. Wiedzę akademicką i praktyczną poszerza uczestnicząc w szkoleniach organizowanych przez polskie i zagraniczne instytucje: „Współczesne formy fitness: body control”, „Trening siłowy i kondycyjny w tenisie” (certyfikat Hiszpańskiej Federacji Tenisowej),  „System antydopingowy w Polsce” i „Kontrola antydopingowa”(Instytut Sportu). Słuchacz warsztatów psychologii sportu: „Sytuacje trudne w karierze zawodnika”. Od 2016 roku prowadzi szkołę tenisa Tennisport. Uwielbia pracować z amatorami różnych dyscyplin sportu. Przygotowując swoje zajęcia wybiera także ćwiczenia zaczerpnięte z koszykówki, siatkówki, czy piłki nożnej. 

Karolina Stuczyńska

Karolina Stuczyńska

Certyfikowana instruktorka międzynarodowej szkoły Profi Fitness School. Od 14 lat pasjonatka fitnessu. Najlepiej czuje się w intensywnych ćwiczeniach, również tych siłowych. Na zajęciach nie odpuszcza do ostatniej minuty. Na co dzień tryskająca energią matka dwójki dzieci. Jej motto: "Najważniejsze to pokonywać swoje granice" dlatego swoje zajęcia często prowadzi przy użyciu hantli, taśm oraz innych obciążąjących mięśnie przyrządów.

Karolina prowadzi w Równoważni Kamionki Tabatę oraz Body Shape

ABT/Body Shape

Zajęcia mające za zadanie kształtowanie sylwetki w miejscach mniej lub bardziej kłopotliwych.

Forma aerobiku skierowana do osób, które pragną wymodelować swoje ciało, nadać mięśniom piękny kształt. Ćwiczenie spokojne, istotna w nich jest technika i precyzja ruchu w celu poprawnego uruchomienia mięśnia.

Małgorzata Charyton

Absolwentka szkoły Open Mind. Instruktor zajęć grupowych fitness oraz licencjonowany trener TRX Suspension Training. Uczestniczka licznych konwencji, szkoleń i warsztatów z dziedziny fitnessu i dietetyki. Specjalizuje się w treningach wzmacniających, ale jej sercu bliskie są także formy Body&Mind typu bodyART i stretching. Na zajęciach oprócz czuwania nad poprawnością wykonywanych ćwiczeń, dba o niepowtarzalną, radosną atmosferę. Największą satysfakcją i motywacją są dla niej zadowolone twarze ludzi, z którymi ma okazję pracować.

Brzuch uda i pośladki

Zajęcia mające za zadanie kształtowanie sylwetki w miejscach mniej lub bardziej kłopotliwych.

Rozpoczynają się one rozgrzewką aerobową utrzymaną w zróżnicowanym tempie. Podczas tych zajęć wykonujemy odpowiednio dobrane zestawy ćwiczeń o wysokiej efektywności. W sferze mentalnej powodują uspokojenie, poprawę kontaktu z własnym ciałem.

Marta Makowiecka

Jest trenerem personalnym, instruktorem fitness, Schwinn Cycling i rekreacji ruchowej. Pracuje indywidualnie z zawodnikami tenisa, pływania, narciarstwa, kolarstwa, koszykówki i siatkówki. W swojej pracy stawia przede wszystkim na holistyczne podejście do ciała - jako wielofunkcyjnej maszyny, w której, jeśli któraś część przestaje działać ma to znaczący wpływ na pozostałe. Zwraca dużą uwagę na prawidłową postawę, dba o każdy szczegół wykonywanych ćwiczeń, uważa, że każde ćwiczenie może wykonać każdy - kwestia odpowiedniego skalowania. Lubi wyzwania i trudne „przypadki”

Koordynacja i uważność w natłoku zadań

Trening, w którym wykorzystujemy piłki różnego rodzaju, wielkości, ciężaru i tekstury (koszykowe, tenisowe, piłki gumowe).

Trening polegający na kozłowaniu, podrzucaniu, żonglowaniu w rożnych płaszczyznach i w różnej konfiguracji; mający na celu poprawę koordynacji ruchowej, postrzegania przestrzennego i zręczności, a w sferze mentalnej pozwalający na poprawę koncentracji, koordynacji wielu czynności i zarazem rozładowania stresu. Steve Jobs organizował dla swoich menedżerów kursy żonglowania – aby poprawić ich koncentrację i podzielność w biznesie.

Basia Libako

Instruktorka jogi, organizatorka wyjazdów w poszukiwaniu inspiracji, pasji, nowych doświadczeń i znajomości. Prowadzi zajęcia w kilku poznańskich klubach, uczy się – praktykując, wyjeżdżając na warsztaty do doświadczonych nauczycieli. „W jodze jak w życiu - eksperymentuje i nie trzyma się sztywnych reguł. Łączy różne, inspirujące ją style, zarówno jogi, jak i ruchu jako takiego, opierając to na współczesnej wiedzy z anatomii. Konfrontuje indyjskie doświadczenia i mądrości ze współczesnym światem. Jej joga wspiera współczesnego człowieka w tym aby wiedział czego chce, dbał o zdrowie, relacje, dobre samopoczucie i wygląd, unikając skrajności. Dbał także o gorące serce, wystarczająco chłodny umysł, kontrolę ciała i oddechu, swobodę tworzenia i wolności. Równowaga (prawie) we wszystkim. Bezcenne.”

Joga

Zobacz ofertę

Zobacz co może Ci zaoferować Klub Równoważnia

Do oferty

Dołącz już teraz

Pamiętaj, że mały krok rozpoczyna nawet największą wyprawę.
Dlatego nie zwlekaj więcej, skorzystaj z formularza
kontaktowego i umów się na pierwsze zajęcia.

Do kontaktu
× Ta strona używa cookie . Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki .